| Elfelejtett jelszó | RegisztrációLátogatók: 260664Regisztrált felhasználók: 423





Kép feltöltése folyamatban, kérlek várj!
BBB XVI. rész ~ wokendreamer 2010. Október 27.
16. Hol nem volt jég lék volt
Bocsánás van kérés. Van kérés fel, hogy szakérteni más terület is, tekintet, hogy van nekem rengeteg ész birtoklása. Folyatás ősfás családok eredeti kutatási eredmények:

Van első igazán hitel és dokumentum megtalálása. Két ős első gallércibálása van megalakulása első hidegháború. Örökjég birodalomban Ősvojazs örök tölgyfaajtó fogdosás és direkt becsap ajtó őswd előtt, aki akarja kicibálni ajtó mögül őtet. Van ott hirtelen egy nagy szőrős valami és wd hívja ajtónállónak. Van eltévedt mosolygó ős hímgorilla és áll rajta tölgyfaajtó és alatta ősvojazs, aki ott feltalál hangszinkronstúdió, és nyekereg, mint zsírtalan ajtó. Jön hirtelen ősfalu minden szőrős gyerek, nő, és férfi és akar ajtónálló nagy mosolygós állat megverése. Ősgorilla, van kedve jó, érti vicc, mindenkit ültet ölébe és jól elfenekel. Aztán megun sok sírás, elénekel nincs asszony nincs sírás ősbobmerly dalocska és visszasétál erdő. Falu mikor befejez sírás, van sugdosás egymás szőrős fülébe. Választani falu vezetője ősvojazs. Őswd kiabál mindenkinek miért nem ő lenni vezető. Falusámán tartja beszéd, hogy ősvojazs azért lenni faluelső, mert őt mindig mindenki megtalál ha kinyit tölgyfaajtó, ő mindig lenni mögötte. Van második indok, ami fő, hogy lenni egyetlen valaki, kit nem veri meg feneke nagy szőrős ősmajom. Őswd fogja saját orra és felhúzza. Elhagy ezen falu és keres máshol vezetés. Hogy népszerűsítés magát Őswd feltalál őscomedy stand up! Vicceket mesél aki csak jön szembe vele, de csak kacagó őshiénák állták övé testét körbe és szaggatják övé ős ARMANI… folyt.köv.



2007 BB2 hatodik rész:


„2007 január 18-19., csütörtök-péntek. A 6.és a 7. nap

00:54

Merzouga dűnéi mellől indultak útjukra a Budapest - Bamako résztvevői csütörtök reggel. A káprázatos homokhegyekben nem gyönyörködhetett sokáig a mezőny. A 875 kilométeres távot 13 óra alatt kellett teljesíteni a versenyzőknek sziklás kősivatagon és poros földutakon keresztül.

Ez volt az idei Budapest - Bamako első kemény, embert és autót próbáló szakasza. A 11-es Ezüst Teknős csapat egy bakháton zátonyra futott és elfolyt az összes olaja. A 61-es rajtszámú Rock'n'Roll Team Hummerje vontatta be a legközelebbi városba, Zagorába. Az Ezüst Teknős "olajteknőjét" egy helyi mester megfoltozta és péntek estére már utól is érték a mezőnyt.

A 00-ás Oplay.hu Bogár trafója az első sziklás emelkedőn leégett. A Bamakos szolidarítás jegyében a 05-ös Motorváros Team tagjai kölcsönadták tartalék trafójukat. Az 1971-es évjáratú bogár egy kelet-német átültetett szervvel futott el Zagoráig.

Zagora, a szaharai tevekaravánok egyik évszázados kiindulópontja. Itt több Bamakos autót is kezeltek a helyi szerelők. Mire minden autót kijavítottak a szaharai oázis város, Foum-Zgouid felé idult a mezőny, egy része sűrű konvojban. Az éj leple alatt nemcsak a sivatagi ösvényeket volt nehéz megtalálni. A Ladával Afrikába csapat autója itt súlyos sérüléseket szenvedett. Aravid Kumar indiai csapata vontatta őket a kősziklákon át egészen addig, míg el nem hagyták az egyik kereküket. Mindkét csapat külsős segítséggel reggel 7-kor ért be a célba, Tatába.

A köves holdbéli tájon a kis autók közül a Cabrio Trabi remekül teljesített.

A cseppet sem babonás 13-as Szabadban.hu csapat főtengely-szimmering hibával küszködött a nap folyamán. "Felgyújtom ezt az autót" - nyilatkozta Czine Zoltán dühösen Suzuki Swiftjükről a Bamako verseny TV-s forgatócsoportjának. Zagorában még szereltek, és még befutottak Tatában a célba, viszont pénteken reggel hivatalosan SMS-ben feladták a versenyt. A pilóta elindult Budapest felé, míg a navigátor stoppal indult tovább Bamakoba.

Tornóczky Anita továbbra is technikai gondokkal küszködik. A mezőnyt közel egy hét után még mindig nem érték utól. "Az autóban annyi új alkatrész van, hogy szinte teljesen megújult" - írta SMS-ben Anita.

Nemcsak kősziklákkal, bakhátakkal és technikai gondokkal kellett harcolniuk a magyar kalandoroknak. Többeket kővel dobáltak egy kis faluban, amikor két csapat legénysége eltévedt egy sűrű porfelhőben és egy veteményes kertben kötöttek ki. "A 23-as Renegát X csapat mozgó kocsijára is felmásztak a helyi gyerekek, és kénytelenek voltunk együtt menekülni a faluból" - nyilatkozta a Coimbra Racing Team testvérpárosa.

Sokan csak hajnali 3 körül érkeztek célba a táborba. Péntek reggel minimális alvással indult tovább a mezőny a nyugat-szaharai Laayounba. A mai nap jóval egyszerűbb volt, de a táv ma sem volt rövid. Kora délután pillantották meg a csapatok az Atlanti-óceán hullámait.

A Cabrio Trabi szélvédője ma egy felpattanó kőtől betört és a fiúk síszemüvegben tették meg a táv fennmaradó részét.

A 24-es rajtszámú Quart Team is feladta tegnap a versenyt. Ők még az első etapról fordultak vissza és indultak újra Budapestről. Tegnap Franciaországban újra lerobbant a kocsijuk és belátták, hogy így már tényleg nincs esélyük elérni Afrikát.

A verseny kategóriában egyre jobban eltávolodtak egymástól a csapatok a pontversenyben. Az első helyen a 02-es Baráti Tamás és Harmann Tibor áll Isuzu Rodeóval. Második a 18-as Team Agriana. A harmadik helyen a 04-es Suzuki Top Team áll.

A mai éjszakát a Szahara lélegzetellállítóan csillagos ege alatt töltik a versenyzők.

Holnap 54O kilométer az etap és a cél Dakhla. A környéken található taposóaknák miatt a versenyzőknek nem lesznek sivatagi kincskereső feladatai.

2007 január 18., csütörtök. A 6. nap

Eltűntek. Csütörtökön nem érkezett hír a csapatokról.
Addig is, amíg előkerülnek, íme egy idézet Villám Géza blogjából:

2007. január 16. Almeria

Eddig nem volt időm írni. (Se időm, se kedvem). Minőségi változás volt az idei európai szakasz a tavalyihoz képest. Az autó úgy ment, mint egy álom. Egy biztosíték hibán kívül semmi gondunk nem volt. Tavaly a Nivával végigkínlódtam Európát. I heart BOGÁR. Tegnap 90,5 km/h volt az átlagunk. Hol a húgom Eszter, hol pedig dr. Hegedűs Vera versenybíró ült mellettem. Az európai etap fénypontja az volt, amikor Monacoban nyertem 100 euro-t. Nem, nem a kaszinóban. Bútorral fogadtam, hogy nem merem levizelni az autóját Monaco közepén. Nagyon kellett (nem a 100 euro). Megkönnyebbültem, és nyertesként távoztam Monacoból. A társaság jó, a futam totál káosz, de ennek így kell lennie. Itt ülünk a kikötőben, és alig várom, hogy Afrikát ismét megpillantsuk. Most megyek, és hagyományőrzésképpen levágatom a séróm.”

Forrás: 4x4 magazin
Hozzászólások

Krisztyn hozzászólása 2010-10-29 14:34:40
Az efféle élményért (csak hogy ne az élvezetért szót használjam) már akkor megtettek a férfiak mindent? :D

Tvica hozzászólása 2010-10-28 19:30:03
Szegény kis ősmuksó! Ha felnőtt filmet akart nézni, akkor; rajzolás és futáááás!!!! Nagyon jó! :D

gerzsonmama1 hozzászólása 2010-10-27 15:02:04
Éhes disznó makkal!Olvastam és láttam!Jóóóó!

Csak bejelentkezés után lehet hozzászólni!
További blog bejegyzések wokendreamer felhasználótól
Bamako blog KLiensedik bejegyzés
Bamako blog Nyolcadik utas bejegyzés
Bamako blog: Első bejegyzés
Bamako blog: Harmadik bejegyzés:
Bamako blog: Hatodikérzék bejegyzés:
Bamako blog: Hetedhét bejegyzés
Bamako blog: Második bejegyzés
Bamako blog: Negyedik bejegyzés:
Bamako blog: Ötödikelem bejegyzés
BBB XI. rész
BBB XII. rész
BBB XIII.rész
BBB XIV. rész
BBB XIX. rész
BBB XV. rész
BBB XVI. rész
BBB XVII. rész
BBB XVIII. rész
BBB XX. rész
BBB XXI. SZÁZAD A mi Bamakonk
BBB XXII. rész
BBB XXIII. rész
BBB XXIV. rész
BBB XXV.rész
Béka és a télapó
már félig itthon
Századik bejegyzés!
X vagyis IKSZFAKTOR azaz 10